آسمان مجازی چیست؟

هر از چندگاهی خلاقیت ها باعث ایجاد محصولات جدید و ابزارهای نوین برای ایجاد یک دکوراسیون زیباتر در خانه می‌شوند. با توجه به این که زندگی شهری هر روز شلوغ تر از قبل شده و طبیعت جای خود را به ساختمان ها ، جاده ها و ماشین ها می‌دهد، لذا ضروری به نظر می‌رسد که دکوراسیون خانه ها شکل و شمایل طبیعی به خود بگیرد. برای مثال فرض کنید که بعد از یک روز خسته کننده کننده به خانه برگشته اید. بسیار آرامش بخش خواهد بود اگر سقف خانه شما آسمانی آبی باشد که ابرها و پرندگان بخش هایی از آن را پوشانده باشند. این کاری است که آسمان مجازی برای شما انجام خواهد داد.

آسمان مجازی چیست؟

نوع جدیدی از سقف های کاذب است که با تکنیک های نورپردازی و طرح هایی به شکل آسمان ساخته شده است. این نوآوری از سه بخش اصلی ساخته شده است. بخش مربوط به نور پردازی ، بخش مربوط به سقف کاذب و بخش مربوط به تایل هایی که مختص آسمان مجازی هستند.

جنس این تایل ها پلکسی گلاس است. تصاویری روی این صفحات چاپ شده است. تایل ها در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک شکل کامل را میسازند. ترکیب نور به همراه طرح های زیبایی که با کیفیت بسیار بالا چاپ شده اند دیدنی هستند.

یکی از ویژگی های خوب این تایل ها این است که در ساخت آن ها نوعی ترموپلاستیک استفاده شده است که کاملا ضد گرد و غبار است. علاوه بر این که کمترین میزان گرد و غبار را به خود جذب می‌کند، حتی پس از مدت بسیار طولانی به راحتی می‌توان گردو غباری که روی آن نشسته را با یک دستمال کمی خیس پاک کرد.

از این سقف در کدام قسمت های خانه می‌توان استفاده کرد؟

شما می‌توانید از آسمان مجازی در هر جایی از خانه خود استفاده کنید. اما استفاده از آن در آشپزخانه و اتاق نشیمن رایج تر است. با این حال شما خود بهتر از هر کسی میتوانید تشخیص دهید که علاقه دارید این آسمان مجازی در کدام قسمت از خانه شما استفاده شود.

استفاده از این نوع سقف کاذب در اماکن تجاری نیز به شدت رایج است. در پاساژ ها و همچنین شرکت های مختلف از طرح های متنوعی از آن استفاده می‌کننده که به شدت در شیک تر شدن محیط کمک می‌کند. همچنین استفاده از آن در استخرها نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

همچنین در مراکز پزشکی و مطب ها نیز از این طرح بسیار استفاده می‌‎شود. به این دلیل که طرح آسمان تاثیر زیادی در آرامش افراد دارد.

 

 

مرکز محمدیاری ، آماده ارائه خدمات نقاشی ساختمان در قزوین است. اگر نیاز به راهنمایی در این زمینه دارید می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید.

برای دریافت راهنمایی در این زمینه می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید
 ۰۹۱۹۲۲۱۵۵۲۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *