آماده سازی دیوار برای نصب کاغذدیواری چگونه است؟

همین که فکر نصب کاغذدیواری به ذهنمان می‌آید، به این فکر می‌کنیم که آیا نیاز است پیش از شروع این کار دیوار را آماده کرده و به نوعی زیرسازی انجام دهیم؟ پاسخ این سوال به سطح دیوار ساختمان شما بستگی دارد. اگر سطح دیوار صاف و کاملا یکنواخت است، نیاز به زیرسازی خاصی نیست. اما اگر سطح دیوار دارای پستی و بلندی باشد لازم است که تمام این ناهمواری‌ها به خوبی از بین برده شود.

در این نوشته قصد داریم تا نحوه این آماده سازی را برای شما بیان کنیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه بوده و حتما دیدگاه ارزشمند خود را در انتهای همین نوشته برای ما ارسال کنید.

آماده سازی دیوار برای کاغذدیواری

برای این که بتوانید کاغذدیواری را بر روی دیوار نصب کنید، لازم است که تمام ترک‌ها ، شکاف‌ها ، پستی و بلندی‌های روی دیوار از بین برود. این کار توسط فردی که کاغذدیواری را نصب می‌کند انجام می‌شود. اولین مرحله تراشیدن دیوار و از بین بردن برجستگی ها است. سپس بایستی نم دیوار برطرف شود تا از بادشدن کاغذ دیواری جلوگیری شود. پس از آن لازم است تا با استفاده از بتونه کاری فرورفتگی های دیوار برطرف شود. بعد از آن لازم است که با سمباده سطح صاف شده و چسپ مخصوص پرایمر روی آن قرار گیرد.  بعد از آن کار نصب کاغذدیواری آغاز خواهد شد.

آیا همه کاغذدیواری ها نیاز به آماده کردن دیوار دارند؟

فرقی نمی‌کند که از کدام نوع از کاغذدیواری ها استفاده می‌کنید. برای این که بتوانید خروجی خوبی بگیرید لازم است که دیوار را آماده کنید. برخی فکر می‌کنند چون خانه تازه ساز است پس نیازی به آماده کردن دیوار ندارند اما باید بدانید که دیوارهای نوساز تنها به مراحل کمتری نیاز دارند تا آماده شوند.

به هر حال شما می‌توانید کاغذدیواری را بدون آماده سازی دیوار انجام دهید، اما باید بدانید که با این کار ریسک بزرگی کرده اید و ممکن است خروجی خوبی نگیرید. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود که حتما از یک متخصص برای این کار استفاده کنید تا هزینه ای که می‌کنید به هدر نرود.

هزینه زیرسازی مخصوص کاغذ دیواری چقدر است؟

قیمت زیرسازی به عوامل متفاوتی بستگی دارد. یکی از این عوامل متراژ است ( متراژ های بالاتر می‌تواند شامل تخفیف از سوی استادکاران شود ) . نکته بعدی جنس دیوار و میزان خرابی های آن و عمر سازه است. نکته بعدی این است که در چه مدت زمانی می‌خواهید کار آماده سازی و زیرسازی دیوار به پایان برسد.

مرکز محمدیاری ، آماده ارائه خدمات نقاشی ساختمان در قزوین است. اگر نیاز به راهنمایی در این زمینه دارید می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید.

برای دریافت راهنمایی در این زمینه می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید
 ۰۹۱۹۲۲۱۵۵۲۶

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *