تأثیر انتخاب پارکت در دکوراسیون داخلی

روش های زیادی برای زیبایی خانه شما وجود دارد. یکی از شناخته شده ترین آنها تزئین پارکت ، انتخاب پارکت و فضایی است که با مدل های مناسب ایجاد خواهید کرد. در اینجا سعی خواهیم کرد تا جایی که می توانیم به شما اطلاعات دهیم. اگر می خواهید پارکت مناسب و تزئین پارکت مناسب انتخاب کنید می توانید مطالب ما را مرور کنید. اگر آماده باشید ما شروع می کنیم.

تأثیر انتخاب پارکت در دکوراسیون داخلی

در حالی که فضاهای زندگی ما مانند خانه و محل کارمان را تزئین می کنید ، کف با کیفیت بالا ، که با جزئیات ساخته شده اند، دارای عمر طولانی هستند . به این ترتیب، کفپوش ها اساس مکان های زندگی ما را تشکیل می دهند و سبک دکوراسیون ما را تعیین می کنند. به همین دلیل ، لازم است بسیاری از پارامترها را هنگام انتخاب پارکت با هم در نظر بگیرید و هنگام تزئین فضا، همه آنها را لحاظ کنید. امروز ، ما به طور مفصل آنچه را که باید در انتخاب پارکت به آن توجه کنید به شما خواهیم گفت.

تزئینات از کف شروع می شود

کفپوش های لمینت که برای اولین بار در دهه 1980 در سوئیس تولید شد و در سال های اخیر ارزش های سخت افزاری و زیبایی آن افزایش یافته است ، با بافت چوبی یا چوبی مانند آنها تقاضای زیادی دارند.در یک دکوراسیون ایده آل، پارکت باید به عنوان یک کل در کنار مبلمان و سایر عناصر معماری انتخاب شود. پوشش کف که پایه ای برای کل شخصیت طراحی فضا فراهم می کند. پارکت باید با انتخاب دیوار، در، سقف و مبلمان یکپارچگی ایجاد کند.

روند دکوراسیون در کف

سال 2020 سالی است که ما بیش از هر زمان دیگری در خانه به سر می بریم. در این دوره، وقتی ما به فراخوان های همه گیر “در خانه بمانیم” پایبند بودیم، علاقه ما به تغییر مکان زندگی و اشتیاق ما به طبیعت و فضاهای بیرونی بیشتر شد زیرا در مقایسه با گذشته زمان بسیار بیشتری را در مناطق بسته سپری کردیم. اینها در روند دکوراسیون منعکس شد. با الهام از زندگی طبیعی ، آن را به سمتی کشانده است که دارای اثرات “بیرونی” در فضای داخلی است. پارکت هایی که با چوب یا بافت های چوبی مانند آنها طبیعت را یادآوری می کنند، جای آنها را در دکوراسیون تقویت می کنند.

مینیمالیسم: شفاف باشید!

مینیمالیسم ، که رویکرد آن را می توان با عنوان “روشن” تعریف شود ، مبتنی بر یک حرکت هنری است که در دهه 1960 ظهور کرد. مینیمالیسم ، که دارای پالت های رنگی ساده و خنثی و خطوط واضح است ، مبتنی بر درک “Less is more” است و یک هماهنگی طبیعی را نشان می دهد. فضاهایی که با رویکردی مینیمالیستی تزئین شده اند با اشیا در تعامل هستند.

چگونه می توان پارکت مناسب سبک مینیمالیستی را انتخاب کرد؟

  • در یک دکوراسیون مینیمالیستی که تحت سلطه خطوط هندسی تعریف شده قرار دارد، مبلمان کاربردی معمولاً حداکثر با دو رنگ اساسی ترکیب می شوند.
  • پارکت در رنگ های سفید، خاکستری یا مشکی بدون نقش و نگار، که می توانید برای افزایش وضوح کف انتخاب کنید، جلوه ای بسیار گیرا ایجاد می کند.

برای مکان های چشم نواز: نور محیط را منعکس کنید!

اگر انتقال و هماهنگی بین رنگ های مختلف سبک شما را ایجاد می کند ، می توانید مدل های پارکت روشن را در مکانی با نور خورشید انتخاب کنید. بنابراین، می توانید با تقویت مقیاس رنگی که در فضا با سطح انعکاسی کف براق تنظیم کرده اید، فضاهای چشم نوازی داشته باشید.

برای فضاهایی با نور کم: خورشید خود را بسازید!

خصوصیات طبیعی فضا در انتخاب پارکت بسیار موثر است. به عنوان مثال ، در مکان هایی که نور خورشید زیاد دریافت نمی کنند یا حتی اگر نور کم هم باز شود ، باید کفپوش را در رنگ های سفید و روشن انتخاب کنید. در این نوع فضاهای نشیمن، می توانید با ایجاد تراکم مبلمان به سبک مینیمالیستی از احساس فشار جلوگیری کنید.

مرکز محمدیاری ، آماده ارائه خدمات نقاشی ساختمان در قزوین است. اگر نیاز به راهنمایی در این زمینه دارید می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید.

برای دریافت راهنمایی در این زمینه می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید ۰۹۱۹۲۲۱۵۵۲۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *