چگونه با تغییر دکوراسیون خانه خود را زیباتر کنیم؟

یکی از سرگرم کننده ترین کارها تغییر دکوراسیون خانه است. همه ما از تاثیری که شیوه‌های مختلف چیدن وسایل در سطح خانه بر زیبایی ، جلوه و شکوه خانه دارد کمابیش باخبریم. اما دقیقا نمی‌دانیم که چطور می‌بایست این کار را انجام داد. در این نوشته قصد داریم تا تعدادی از نکات ریزی که به ایجاد فضایی بهتر و زیباتر کمک می‌کند را ذکر کنیم. پس تا انتهای این نوشته با نقاشی ساختمان محمدیاری در قزوین همراه باشید.

استفاده از تابلو و صنایع دستی روی دیوارها

اکثر افراد از تاثیر نقش و نگارهایی که روی دیوار به کار رفته است غافل هستند و بیشتر به نوع وسایلی که روی زمین قرار گرفته اند توجه می‌کنند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر دیوار خانه شما سفید خالی است می‌بایست با استفاده از چندین تابلو یا آویزان کردن چند قطعه عکس ، آثار هنری یا صنایع دستی آن را زیباتر و گرم تر کنید. کافی است که به هارمونی رنگ ها توجه بیشتری کنید و از چند نفر از اعضای خانواده یا دوستانتان هم نظر خواهی کنید.

استفاده از گل و گیاهان

به هیچ وجه نقش گل و گیاه در ایجاد یک جو مثبت در خانه را نباید دست کم گرفت. حتی یک گل ساده و ارزان قیمت که در گلدانی ساده قرار گرفته است می‌تواند نمای خانه را به طور کلی عوض کند. حتما از گل ها هم در پذیرایی و هم در اتاق خواب استفاده کنید. سعی کنید گل را در قسمتی از خانه استفاده کنید که خلوت تر است تا نمای آن بیشتر جلوه کند.

تغییر دکوراسیون
تغییر دکوراسیون

استفاده از وسایل دورریختنی برای زیباتر کردن خانه

ما در این جا قصد نداریم تا ایده های گرانقیمتی بدهیم که افراد قادر به انجام آن ها نباشند. شیشه های مواد غذایی که استفاده شده اند، لیوان های یکبار مصرف ، ظرف هایی که دیگر قابل استفاده نیستند و بسیاری از چیزهای دیگر را می‌توانید با استفاده از تکه پارچه یا کمی گواش یا رنگ ، دکمه ، انواع نخ ها ، کیسه های پارچه ای ، کاغذ رنگی یا کاغذ کادو ، روبان و … تزئین کرده ، در آن ها وسیله هایی مانند کاغذهای اضافی ، مداد و خودکار یا حتی گل یا سبزی بکارید و در معرض نور خورشید قرار دهید.

تغییر پرده های خانه

شاید باور نکنید اما پرده حتی می‌تواند از فرش خانه هم در جلوه آن تاثیرگذار تر باشد. بنابراین اگر بودجه ای دارید که می‌توانید با آن پرده خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که حتما این کار را بکنید. در غیر این صورت می‌توانید پارچه های ارزان قیمتی خریداری کنید و با جست و جو در اینترنت مدل های جدیدی را انتخاب کرده و خود بدوزید و جلوه خانه را عوض کنید.

مرکز محمدیاری ، آماده ارائه خدمات نقاشی ساختمان در قزوین است. اگر نیاز به راهنمایی در این زمینه دارید می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید.

برای دریافت راهنمایی در این زمینه می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید
 ۰۹۱۹۲۲۱۵۵۲۶

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *