بلکا

بلکا در قزوین

گاهی رنگ‌های ساده دیوار و سقف‌ها می‌تواند خسته کننده باشد. یکی از بهترین جایگزین‌ها برای پوشاندن سطح دیوار و سقف استفاده از بلکا (belka) است. این پوشش طبیعی برای قرار گرفتن روی سطوح ساختمان استفاده شده و به نام‌های دیگری از جمله رومالین هم شناخته می‌شود. این پوشش از الیاف طبیعی پنبه سلولز ساخته شده است. از آنجایی که مواد اولیه تشکیل دهنده آن کاملا طبیعی است لذا به راحتی می‌توان از آن‌ها برای فضاهای بیمارستانی استفاده کرد.

آنچه که در این نوشتار خواهید خواند عبارت است از معرفی یک نمایندگی بلکا در استان قزوین ، ویژگی‌ها و کاربردهای بلکا ، مزایا و معایب استفاده از این پوشش . پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

اجرای بلکا در قزوین

اگر در استان قزوین هستید و قصد دارید تا پوشش ساختمان ( اعم از منزل ، اداره ، فروشگاه و … ) خود را تغییر دهید، بلکا یکی از بهترین پوشش‌هاست. مرکز نقاشی ساختمان در قزوین آماده ارائه خدمات در زمینه اجرای بلکا در این شهر می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان کافی است که با این شماره تماس بگیرید:

برای دریافت راهنمایی در این زمینه می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید
 ۰۹۱۹۲۲۱۵۵۲۶

چرا استفاده از بلکا رواج پیدا کرده است؟

از مهم‎ترین دلایلی که استفاده از این پوشش رواج زیادی پیدا کرده این است که ساختار طبیعی آن حساسیت ایجاد نمی‌کند. در واقع می‌توان گفت که این پوشش از دید سلامتی برای انسان و حیوانات از رنگ و کاغذدیواری بهتر است. قیمت پایین ، اجرای ساده و سریع ، قابلیت اجرا روی سطوح قدیمی و استحکام آن از دیگر ویژگی‌هایی است که استفاده از بلکا در قزوین و سایر استان‌ها را رایج کرده است.

دیگر ویژگی‌های بلکا

  • به دلیل ساختار خاص این پوشش ، الکتریسیته ساکن نداشته و گرد و خاک را به سمت خود جذب نکرده و در نتیجه دیرتر دچار آلودگی می‌شود.
  • بلکا قابلیت شست و شو دارد.
  • خود شما می‌توانید در صورت بروز مشکل آن را ترمیم کنید.
  • سطوح قدیمی و ترک دار را می‌توان با این پوشش ترمیم کرد.
  • سطح مات آن از بازتاب نور جلوگیری می‌کند.
  • در برابر آتش و انواع ضربه ها مقاوم است.
  • بهداشتی و بدون حساسیت است.
  • عایق خوبی است.
اجرای بلکا در شهر قزوین
اجرای بلکا در شهر قزوین

چند نوع بلکا وجود دارد؟

بلکا در قزوین در دو نوع وجود دارد: 1- بلکای ابریشمی  2- بلکای سلولزی

در نوع اول از ترکیبات الیاف ابریشمی و نخی و پنبه سلولز برای ساختن آن استفاده شده است. در نوع دوم از ترکیباتی شاکل خرده های کاغذ ، پارچه و پنبه سلولز برای ساخت استفاده شده است.

تعداد رنگ ها و طرح های بلکا نیز بسیار متفاوت است و پاسخگوی سلیقه های متفاوت می‌باشد.

نکته پایانی که لازم است بیان شود در رابطه با ترمیم این پوشش است. در صورتی که بعد از گذشت مدتی کنده کاری روی دیوار صورت گیرد، شما می‌توانید بدون داشتن دانش تخصصی در این زمینه سطح آن را ترمیم کنید. در این رابطه در پست های بعدی مطالبی خواهیم نوشت.

اگر نیازمند خدمات بلکا در قزوین هستید، کافی است که برای مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر با نقاشی ساختمان محمدیاری در قزوین در تماس باشید :

برای دریافت راهنمایی در این زمینه می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید
 ۰۹۱۹۲۲۱۵۵۲۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *