پاک کردن دیوار

زیرسازی دیوار در قزوین

مجموعه محمدیاری ارائه دهنده کلیه خدمات زیرسازی دیوار در قزوین می‌باشد. این مجموعه زیرسازی مورد نیاز برای نصب کاغذ دیواری ، نقاشی و رنگ آمیزی ، کناف ، پتینه و سایر پوشش‎‌های الیافی را به صورت کاملا تخصصی انجام می‌دهد. در این نوشتار قصد داریم تا شما را با نکات مهم زیرسازی دیوار آشنا کنیم. همچنین در ادامه بیان می‌کنیم که چه زمانی دیوار یا سقف ساختمان نیاز به این فرایند دارد. تا انتهای این نوشته با سایت نقاشی ساختمان در قزوین همراه باشید.

زیرسازی دیوار چیست؟

حداکثر بعد از 10 سال استفاده از یک ساختمان خط و خش ، کندگی‌ها یا نم گرفتن در هر دیوار یا سقفی رخ می‌دهد. به همین خاطر نیاز است که هر چند سال یک بار تجدیدنظری در کاغذدیواری‌ها ، پوشش‌های الیافی و رنگ ساختمان انجام شود. برای این کار نیاز به یک زیرسازی مناسب است تا بتوان پوشش جدید را اجرا کرد. از سال‌های گذشته تا کنونزیرسازی دیوار در قزوین شامل از بین بردن ترک‌های موجود روی دیوار ، بتونه کاری و پر کردن بخش‌هایی از دیوار که کنده شده اند و مواردی از این قبیل می‌باشد. آماده سازی دیوار برای کاغذ دیواری و سایر پوشش‌ها کار ساده ای است اما نیاز به تجربه کافی دارد.

وضعیت آب و هوایی استان قزوین

آب و هوا یکی از تاثیرگذارترین موارد روی خرابی‌های دیوار و گچ است. به همین دلیل زیرسازی‌ها از یک منطقه به منطقه‌ی دیگر متفاوت خواهد بود. به همین دلیل اگر در استان قزوین زندگی می‌کنید نیاز است که این کار را به استادکاران زیرسازی دیوار در قزوین بسپارید.

اگر بخواهیم به طور کلی استان قزوین را از نظر اقلیم مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که این استان زمستان های سرد و تابستان‌های نسبتا خنکی دارد. میزان بارش در این استان به اندازه کافی است و رطوبت در وضعیت مناسبی قرار دارد. به همین خاطر مشکل خاصی از جهت نم گرفتن دیوارها وجود ندارد.

تمیز کردن دیوار
تمیز کردن دیوار

مراحل انجام زیرسازی دیوار در قزوین برای رنگ کردن دیوار در این آب و هوا

  • کشیدن تیغ نازک روی گچ جهت از بین بردن پستی و بلندی‌های زیاد
  • استفاده از روغن زیر کار که برای گچ مناسب است
  • بتونه کاری و صاف کردن سطح
  • سمباده کاری بعد از خشک شدن بتونه ها
  • پاک کردن آثار زائد باقی مانده از سمباده کاری
  • رنگ کردن دیوار با قلم و رنگ مناسب و صبر کردن تا مرحله خشک شدن این رنگ
  • گیری دوباره دیوار

زیرسازی پتینه و سایر پوشش‌های الیافی

پتینه و سایر پوشش‌های الیافی هم مانند نقاشی ساختمان در استان قزوین با توجه به آب و هوای این استان قابلیت اجرا روی انواع سطوح را دارند. اما باید به این نکته توجه داشت که هر سطحی نیاز به زیرسازی خاص خود را دارد. برای مثال اگر قصد اجرا روی سطوح آهنی را دارید بهتر است که در ابتدا با رنگ روغنی روی آن را پوشش دهید تا از زنگ زدگی جلوگیری شود.

اگر قصد پیاده سازی پوشش الیافی روی سیمان نرم دارید، چنانچه لکه های نم یا خاکه روی سطح وجود نداشته باشد، نیازی به زیرسازی نیست. اگر هم سطح از سیمان زبر تشکیل شده است، پس به احتمال زیاد سطح دارای پستی و بلندی‌های زیادی است. به همین دلیل مهم ترین زیرسازی در این مورد بایستی این فراز و فرودها و ناترازی را برطرف کنید.

همچنین اگر سطح مورد نظر چوبی است و رنگی روی آن استفاده نشده است، بایستی ابتدا با استفاده از رنگ روغن پوشیده شده.  ( اگر این کار در 2 لایه انجام شود، نتیجه بسیار بهتر خواهد بود) . سپس پتینه روی آن کار شود.

نکته مهم این است که برای زیرسازی دیوار در قزوین برای انواع مختلفی از پتینه ها و پوشش‌های گیاهی نیاز به روش‌های مختلفی وجود دارد که بهتر است از استادکاران در این زمینه راهنمایی بگیرید.

 

برای دریافت راهنمایی در این زمینه می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید
 ۰۹۱۹۲۲۱۵۵۲۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *