چند نکته مهم که در چیدمان خانه باید به آن ها توجه داشته باشید

احتمالا برای شما هم پیش آمده که به جایی رفته اید یا عکسی را مشاهده کرده اید که با یک چیدمان ساده ، منطقی و ارزان محیط خانه یا کار خود را بسیار شیک و دلچسپ کرده اند. هنگامی که نگاهی به چیدمان های زیبا می‌اندازید فکر می‌کنید که قاعده خاصی برای آن ها وجود ندارد. گاهی اوقات این طور است . طراحان چیدمان داخلی از اصول خاصی پیروی نمی‌کنند بلکه همیشه خلاقیت به خرج می‌دهند.

شخصیت خود را در چیدمانتان نمایش دهید

می‌گویند شخصیت انسان ها را نه از روی حرف ها و نه از روی کارها می‌توان تشخیص داد بلکه تنها می‌توان از جوی که ایجاد می‌کنند، تشخیص داد. به این دلیل که انسان ها هرگز نمی‌توانند در جوی حاضر شوند که با آن ها ناسازگاری دارد. سعی کنید چیدمان خانه با علایق یا شغل شما همخوانی داشته باشد. مثلا اگر علاقه زیادی به نجوم دارید، سعی کنید المان هایی از این حوزه در خانه و چیدمان شما دیده شود.

به نور و درخشندگی اجسام دقت کافی داشته باشید

لامپ ها در نقاط مختلف خانه تاثیر به سزایی در زیبا به نظر رسیدن چیدمان شما دارند. به همین دلیل بهتر است پیش از هر کاری یک مشاوره از کسی که در این زمینه تخصص دارد، دریافت کنید. قرار دادن لامپ مناسب در راهرو و آشپزخانه بسیار مهم است. همچنین در نظر داشته باشید که هر کدام از وسایلی که در خانه شما هستند، به میزان مشخصی نور را از خود بازتاب می‌دهند. در نتیجه لازم است که هم از وسایل مات و هم درخشان در چیدمان خود استفاده کنید.

رنگ هایی غیر از سفید را تجربه کنید

تقریبا 90 درصد خانه های ایرانی از رنگ سفید استفاده می‌کنند. یکی از مهم ترین دلایل هم این است که می‌ترسند رنگ های جدیدتری را تجربه کنند. به نظر می‌رسد که رنگ هایی مانند خاکستری یا آبی کمرنگ بتواند محیط اتاق یا خانه شما را زیباتر کند. لازم نیست نگران سرد شدن محیط خانه خود نباشید. به این دلیل که بایستی با گل ها ، وسایل چوبی ، کوسن ها یا مبل رنگی اتاق خود را تعدیل کنید.

تمام قسمت های خانه را از مبل پر نکنید

یکی از عادت های بسیاری از افراد این است که دور تا دور محیط خود را با مبل پر می‌کنند. قبل از آن که بخواهید هر کاری انجام دهید باید مبل ها را به شیوه ای که افراد در بهترین و راحت ترین حالت قرار می‌گیرند، قرار دهید. رفت و آمد در خانه و بین مبل ها باید به راحتی انجام شود.

 

مرکز محمدیاری ، آماده ارائه خدمات نقاشی ساختمان در قزوین است. اگر نیاز به راهنمایی در این زمینه دارید می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید.

برای دریافت راهنمایی در این زمینه می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید
 ۰۹۱۹۲۲۱۵۵۲۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *