نقش مهم پرده در دکوراسیون داخلی

پرده یکی از بخش‌های مهم خانه است که شکل و شمایل آن تاثیر بسیار زیادی در ظاهر خانه دارد. اصولا استفاده از پرده در خانه های ایرانی بسیار مرسوم است. شما در خانه های اروپایی و آسیای شرقی کمتر میبینید که استفاده از پرده برایشان ضروری باشد. اگر بخواهید از پرده های آماده استفاده کنید لازم است بدانید که خرید پرده هزینه نسبتا زیادی دارد. به همین دلیل ضروری است که از قبل بدانید چه نوع پرده ای با دکوراسیون خانه شما هماهنگی دارد. در این نوشته راهنمای کوتاهی در رابطه با خرید پرده داریم پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

پرده در دکوراسیون سلطنتی

پرده های مخملی می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند، اگر دکوراسیون خانه تان شمایل سلطنتی دارد. چون اصولا مبل های سلطنتی مخملی هستند و به همین خاطر پرده مخملی هم می‌تواند مکمل خوبی باشد. این نوع از پارچه ها باعث می‌شوند که دکوراسیون شما با شکوه تر باشد. همچنین از آنجایی که جنس ضخیمی دارند، به همین خاطر می‌تواند گزینه مناسبی برای ماه های سرد سال باشد. بیشترین رنگ های مورد استفاده برای پرده های مخملی رنگ بنفش ، ارغوانی ، آبی و قرمز تیره است.

پرده در دکوراسیون
پرده در دکوراسیون

پرده مناسب دکوراسیون های مدرن

اگر محیط زندگی شما از دکوراسیون های مدرن و تجهیزات مینیمال و جدید پیروی می‌کند، پرده های لمه می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. رنگ های متفاوتی برای این نوع از پرده ها وجود دارد اما دو رنگ پرطرفدار و البته چشمگیر آن مشکی و طلایی یا ترکیبی از این دو هستند. حتی در کنار این پرده ها می‌توانید از پرده های حریری و مخملی استفاده کنید. این پرده ها در عین زیبایی کمی گران تر از انواع دیگر هستند به همین خاطر پیشنهاد ما این است که در مهم ترین پخش های خانه از این نوع استفاده کنید.

پرده مناسب برای دکوراسیون کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک عمدتا دارای تم کاملا ساده اما چشم نوازی هستند. پرده های قلم کاری شده می‌توانند گزینه مناسبی برای این نوع از دکوراسیون باشند. از آنجایی که بخش مهمی از وسایل مربوط به این نوع از چیدمان دارای چوب است به همین خاطر در این نوع از پرده ها از رنگ قهوه هم استفاده می‎شود. البته رنگ های شاد هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد مانند صورتی کم رنگ یا بنفش یاسی و .. .دکوراسیون کلاسیک و پرده های قلم کاری شده یکی از زیباترین چیدمان ها است که سلیقه تعداد زیادی از افراد را در بر می‌گیرد. کم تر کسی است که بتواند این زیبایی را رد کند.

 

 

مرکز محمدیاری ، آماده ارائه خدمات نقاشی ساختمان در قزوین است. اگر نیاز به راهنمایی در این زمینه دارید می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید.

برای دریافت راهنمایی در این زمینه می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید
 ۰۹۱۹۲۲۱۵۵۲۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *