چگونه اتاق خواب خود را زیبا کنیم؟

اتاق خواب هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان بخش مهمی از خانه است. به این خاطر که بخش زیادی از اوقات ما در آنجا می‌گذرد. اگر وقت و هزینه کافی برای بهترکردن محیط اتاق خواب خود دارید بهتر است حتما به دنبال راه حل های اساسی برای بهبود ظاهر آن باشید. در غیر این صورت پیشنهاد می‌شود که با کارهای سریع و ارزان به محیط اتاق خواب خود تغییری هرچند کوچک ببخشید.

روتختی زیبا و بالش‌های زیاد

شکی نیست که اتاق خواب محیطی برای استراحت شماست لذا تخت شما باید زیبا و راحت باشد. به طوری که در آن احساس راحتی کنید. سعی کنید که از بالش های زیادی برای هر چه راحت تر کردن نشستن و خوابیدن استفاده کرده و طرح های زیبایی برای آن در نظر بگیرد. برای این کار کافی است که سری به مغازه های پارچه فروشی زده و پارچه های مناسب بالش را انتخاب کنید. رنگ های مختلف بالش که با یکدیگر هارمونی دارند می‌توانند به هرچه زیباتر شدن محیط کمک کنند.

اتاق خواب
اتاق خواب

دیوار اتاق خود را طراحی کنید

اگر دستی در هنر نقاشی دارید می‌توانید اتاق خود را کمی تغییر دهید. اگر نه بهتر است یاد بگیرید یا از یک استاد کار نقاشی بخواهید که برای شما این کار را بکند. به روحیه و سلیقه خود دقت کرده و یک یا چند رنگ مورد علاقه و هماهنگ انتخاب کنید و دیوارهای اتاق خود را رنگ کرده و همچنین طرح هایی از گل یا دیگر اشکال نیز بکشید. شما می‌توانید به جای گل هر چه که به آن علاقه دارید را بکشید مثلا یک گیتار یا پرتره ای از خواننده مورد علاقتان یا یک بیت شعر .

همچنین می‌توانید با استفاده از پوسترهای آماده بخشی از دیوار اتاقتان را پر کنید. البته این زمانی بهتر است که اتاق شما بزرگ بوده و فضای خالی زیادی در اتاق شما وجود دارد.

استفاده از گل و گیاه برای نما دادن به اتاق خواب

شکی نیست که تزئین اتاق خواب با گل و گیاه یکی از بهترین راهکارهاست. گل و گیاه به اتاق شما روحیه داده و شمایل آن را خیلی بیشتر از آنچه فکرش را هم بکنید تغییر خواهد داد. همچنین گل ها می‌توانند عطر خوبی را در فضای خانه پراکنده کرده و برخی از آن ها هم امواج منفی یا مضر را از شما دور می‌کنند. بهتر است در ابتدای کار با گیاهانی شروع کنید که نگهداری از آن ها راحت تر است.

 

مرکز محمدیاری ، آماده ارائه خدمات نقاشی ساختمان در قزوین است. اگر نیاز به راهنمایی در این زمینه دارید می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید.

برای دریافت راهنمایی در این زمینه می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید
 ۰۹۱۹۲۲۱۵۵۲۶

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *