پتینه کاری با ورق طلا در استان قزوین

یکی از روش هایی که برای رنگ و لعاب دادن به اجسام و جلوه بخشیدن به به دکوراسیون خانه بسیار مورد توجه قرار میگیرد، رنگ آمیزی کردن دیوارها و استفاده از تکنیک های جدید در نقاشی ساختمان است.

در مقالات قبلی سایت در مورد پتینه کاری صحبت کردیم، پتینه کاری یکی از تکنیک هایی است که به تازگی در رنگ آمیزی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. در این نوشته قصد داریم به یکی از روش های پتینه کاری یعنی با استفاده از ورق طلا بپردازیم.

استفاده از ورق های طلا، نقره و یا مس ار تکنیک هایی هستند که به تازگی برای رنگ و لعاب و جلوه دادن به پتیه کار مورد استفاده قرار میگیرد. در گذشته از این تکنیک در ساخت صنایع دستی، چوبی و.. استفاد میشده اما امروز هدر ساخت ابزار های سقف و دیوارها هم از این محصول استفاده میشود.

تکنیک پتینه کاری با ورق طلا را میتوانیم یکی از پرکاربردترین تکنیک ها برای پیتینه کاری ساختمان نام ببریم. اجرای این طرح نیاز به صبر، حوصله، دقت و ظرافت بالایی دارد. میتوان از این تکنیک در نقاشی ساختمان لوکس و لاکچری استفاده کرد

نکات پتینه کاری با ورق طلا

در مورد پتینه کاری با ورق طلا باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشید به  این است که شما میتوانید در سطحی که میخواهید از این تکنیک استفاده کنید تا سطح را از یکنواختی خارج کنید. اما به خاطر داشته باشید اگر از این تکنیک تنها روی بخش هایی از دیوارها که دارای سطوحی یکنواخت هستند استفاده کنید، سطح بسیار ساده با تکه های بهم چسبیده از ورق طلا خواهد شد به همین دلیل سعی کنید از این تکنیک روی بخش هایی از سقف با دیوار که دارای ابزار و.. هستند استفاده کنید، در این حالت در نهایت کار بسیار زیبا تر و چشم نواز تر به چشم خواهد آمد.

پتینه کاری با ورق طلا

حتما توجه داشته باشید که هیچ وقت کل سطح یک سطون یا دیوار را به طور کامل با استفاده از ورق طلا نپوشانید، به این دلیل که در انتهای کار به طور حتم به ظاهری که میخواستید دست نخواهید یافت، و این ماهیت ورق طلا است، همجنین به این دلیل که این تکنیک گران است اگر بخواهید از آن در بخش بزرگی استفاده کردید. هزینه زیادی خواهد داشت.

در صورتی که میخواهید از این تکنیک در ساختمان خود استفاده کنید؛ برای دریافت قیمت نقاشی ساختمان با ما تماس بگیرید.

09192215526

محمدیاری

5 / 5 ( 1 امتیاز )