استفاده از بلوک های شیشه ای در دکوراسیون منزل

گرچه ممکن است بلوک شیشه ای تصویری از یک دوره گذشته را به ذهن متبادر کند، اما امروزه دوباره بازگشته است. بلوک های شیشه ای نه تنها به صورت ماهرانه ای نور طبیعی را به فضاهای داخلی وارد می کنند، بلکه به عنوان ابزاری برای عایق حرارتی، زیبا، همه کاره و فوق العاده موثر هستند. بنابراین بلوک شیشه ای برای چه کارهایی مناسب هستند؟ کنار پنجره ها و درهای سنتی، به عنوان یک انتخاب کفپوش با دوام و بسیاری از موارد دیگر می توان از آن ها استفاده کرد. بنابراین این می توان گفت: بلوک شیشه ای بازگشته و اکنون بهتر از همیشه است.

بلوک شیشه ای سنتی یک بلوک جامد از شیشه نیست، بلکه در واقع یک بلوک مربع شکل با دو صورت شیشه ای و داخلی عمدتا توخالی است. این صورت های شیشه ای می توانند دارای بافت و الگو، مات، رنگی یا شفاف باشند. برای ایجاد جلوه های بصری بیشتر می توان مواد رنگی را نیز به وسط بلوک اضافه کرد. مدل های غیر مربعی بلوک شیشه ای نیز موجود است. بلوک های مستطیلی را می توان مانند آجر روی هم قرار داد، بلوک های دایره ای را می توان در یک کف یا سقف تعبیه کرد و واحدهای ذوزنقه ای هنگام انباشته شدن یک اثر زونا مانند ایجاد می کنند.

کاربردهای بلوک شیشه ای
کاربردهای بلوک شیشه ای

بلوک شیشه ای کف

بلوک شیشه ای معمولاً برای ایجاد دیوارهای شفاف استفاده می شود، اما از آن ها برای عبور نور از کف نیز می توان استفاده کرد. بلوک  شیشه ای مناسب برای کف ممکن است ارزان نباشد، اما بسیار مقاوم و ضد خراش هستند و می توانند به راحتی شفاف باشند تا از هرگونه نمای ناخوشایند از پایین جلوگیری کنند. بلوک های مورد استفاده در کف سازی با دیوارها متفاوت است. آنها با جستجوی سنگفرش های شیشه ای یافت می شوند و می توانند مانند یک بلوک سنتی دو طرفه باشند و یا یک طرفه باشند، که منجر به یک سطح بالایی صاف و یک پایین نامنظم می شود.

کاربردهای بلوک شیشه ای
کاربردهای بلوک شیشه ای

سازگاری زیست محیطی بلوک های شیشه ای

بلوک شیشه ای مثل همیشه برگشته و زیباست. با این حال ، با توجه به شرایط آب و هوایی امروز، مهم است که در استفاده دوباره از آن، به طور همزمان پتانسیل آن را به عنوان یک گزینه مواد زیست محیطی پایدار بررسی کنیم. به یاد داشته باشید، زیبایی بدون مغز کاربردی ندارد. خوشبختانه بلوک شیشه ای و رابطه پویای آن با نور به معماران این فرصت را می دهد تا فضاهایی بی نظیر و کم مصرف از نظر زیبایی و زیست محیطی ایجاد کنند.

کاربردهای بلوک شیشه ای
کاربردهای بلوک شیشه ای

بلوک  شیشه ای یک ماده فوق العاده با ارزش برای وارد کردن نور خیره کننده به یک فضا هستند، همه کاره هستند و در بسیاری از چیدمان ها به خوبی کار می کنند. اگر شما به آنها فرصتی بدهید بلوک  شیشه ای، نماهای شیک و براق را برای شما ایجاد می کنند که ممکن است شما را شگفت زده کند. نوآوری در ساخت و نصب بلوک  شیشه ای آنها را بیسار کارآمدتر از گذشته کرده است. از این محصول ساختمانی درخشان می توان روی دیوارها، کفها ، سقف ها و نماها استفاده کرد  و آن را به یکی از گزینه های متنوع برای ساخت و ساز معاصر تبدیل می کند.

 

 

مرکز محمدیاری ، آماده ارائه خدمات نقاشی ساختمان در قزوین است. اگر نیاز به راهنمایی در این زمینه دارید می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید.

برای دریافت راهنمایی در این زمینه می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید
 ۰۹۱۹۲۲۱۵۵۲۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *