پتینه کاری در شهر قزوین

پتینه چیست؟ معرفی پتینه کار در قزوین و هزینه اجرا

پتینه یک تکنیک هنرمندانه برای جلوه دادن به دیوارهاست. این روش با وجود تغییرات زیاد مثبتی که در ظاهر اتاق ایجاد می‌کند، هزینه کمی در بر دارد. همچنین نکته مهم‌تر این است که بی نهایت طرح و رنگ برای این کار وجود دارد و شما از تنوع بی مانندی برخوردارید. پتینه عمر زیادی دارد و دربرابر خرابی‌ها مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد. همچنین شما می‌توانید از این پوشش برای سقف خانه هم استفاده کنید. سرعت ترمیم در آن بسیار بالاست و چشم انداز محیط را تا حد زیادی متفاوت می‌کند. در این مقاله سعی داریم تا حدی شما را با خود پتینه و مزایا و معایب استفاده از آن آشنا ساخته و در پایان پتینه کار در قزوین را هم به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این نوشته با سایت نقاشی ساختمان محمدیاری در قزوین همراه باشید.

پتینه چیست؟

از لحاظ لغوی پتینه به حالت کهنگی که روی فلزات ، سنگ ، چوب و … قرار گرفته می‌شود، می‌گویند. اما در اصطلاح می‌توان پتینه کاری را زیرمجموعه نقاشی ساختمان دانست. این تکنیک نه تنها رنگ دیوارها و سقف را تغییر می‌دهد ، بلکه بافت و ساختار را هم دگرگون می‌کند. این تکنیک اغلب روی یک پس زمینه دیگر اجرا می‌شود که این پس زمینه می‌تواند رنگ اکریلیک ، رنگ روغن یا پلاستیک باشد. پتینه کاری به طور کلی به دو روش انجام می‌شود: روش کلاسیک و روش مدرن.

پتینه کار در استان قزوین
پتینه کار در استان قزوین

پتینه کار در قزوین

اگر در استان قزوین زندگی می‌کنید لازم است بدانید که تعداد زیادی پتینه کار در این استان وجود دارد. همچنین  می‌توانید از خدمات پتینه مجموعه محمدیاری استفاده کنید. اما دقیقا پتینه کار کیست و برای شما چه می‌کند؟ در واقع یک پتینه کار با مشاهده وضعیت دیوارها و سقف می‌تواند ترکیب جالب و چشم نوازی از رنگ‌ها و ابعاد را فراهم کرده و با ایجاد یک زیرساخت مناسب ( در صورت عدم وجود) پتینه کاری را شروع کند.

پتینه کاری چگونه در زیباتر شدن محیط شما کمک می‌کند؟

حتی اگر تکنیک‌های ساده و روش‌های ابتدایی پتینه را هم برای محیط خانه ، اداره یا فروشگاه خود اجرا کنید باز هم در شکل ظاهری تاثیر بسیار زیادی ایجاد خواهد شد. رنگ دیوارها تاثیر فراوانی بر روحیات افرادی دارد که ساعات زیادی را در آنجا می‌گذرانند به همین خاطر مهم است که به این بخش از خانه خود توجه زیادی داشته باشید.

همچنین دیوارها بعد از گذشت چند سال به خاطر نصب تابلو و دیگر وسایل دچار خرابی می‌شوند که استفاده از پتینه یکی از بهترین راه حل‌ها برای رفع این مشکل می‌باشد. پتینه کاری یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد یک تغییر اساسی در خانه بدون صرف هزینه زیاد است.

برای استفاده از خدمات پتینه کاری در قزوین می‌توانید با شماره زیر تماس گرفته و علاوه بر مطلع شدن از هزینه پتینه کاری از مشاوره رایگان هم برخوردار شوید. مرکز محمدیاری مجموعه تخصصی در حوزه نقاشی ساختمان در قزوین است.

☎ تلفن تماس برای مشاوره رایگان☎

۰۹۱۹۲۲۱۵۵۲۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *