پوستر دیواری چیست

پوستر دیواری چیست و چه تفاوتی با کاغذ دیواری دارد؟

اگر قصد دارید که شکل تازه ای به خانه یا محل کار خود بدهید، روش‎های زیادی پیش روی شماست. هر چند سال یکبار روش‌ها و محصولات جدیدی برای این کار به بازارها ارائه می‌شود. یکی از این محصولات پوستر دیواری است . این روش در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این نوشتار قصد داریم تا به صورت خلاصه به معرفی آن پرداخته و فرق آن را با کاغذدیواری بررسی کنیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

پوستر دیواری چیست؟

نوعی پوشش برای دیوار است که مانند کاغذ دیواری روی دیوار می‌چسبد. دارای طرح‌ها و شکل‌های بسیار متفاوت و متناسب با هر سلیقه‌ای بوده که شکل سه بعدی آن بسیار پرطرفدار است. اشکالی که روی این پوشش قرار می‌گیرد، کامل بوده و خرید آن به صورت رولی نیست بلکه یک شکل کامل است که به صورت یکسره روی دیوار قرار می‌گیرد.

تفاوت کاغذی دیواری و پوستر در چیست؟

پوستر دیواری و کاغذی دیواری از لحاظ طرح های رویشان و جنسشان با یکدیگر تفاوت هایی دارند. برای مثال کاغذی دیواری به صورت رولی فروخته شده و شکل و طرح آن به این صورت است که یک گل یا یک شکل خاص تکرار می‌شود. دیوار شما هر چقدر بزرگ باشد، شما می‌توانید با خرید رول های بیشتری از کاغذ دیواری کل دیوار را بپوشانید.

اما پوستر دیواری به این شکل است که طول و عرض محدودی داشته و یک تصویر بزرگ را شکل می‌دهد. این شکل می‌تواند هر چیزی باشد، از تصویر گل گرفته تا خودرو ، یک ساختمان ، طبیعت و … . برخی از پوسترها که اندازه بسیار بزرگی دارد، از چندین قطعه تشکیل شده که در کنار یکدیگر قرار داده می‌شوند و شکل نهایی را تکمیل می‌کنند.

پوستر دیواری
پوستر دیواری

پوسترهای دیواری چند نوع هستند؟

این پوسترها در دو نوع آماده و چاپی هستند. در نوع اول که آماده می‌باشد، همانطور که از نامش هم پیداست طرح و شکل از پیش تعیین شده و در اندازه معنی چاپ شده است. اما در نوع دوم که چاپی است شما می‌توانید هر طرح دلخواهی را انتخاب کرده و در اندازه دلخواه سفارش چاپ آن را دهید. شما حتی می‌توانید نوع کاغذ مد نظرتان را هم انتخاب کنید. حتی این امکان وجود دارد که عکس خودتان را چاپ کرده و روی دیوار بچسپانید.

قیمت پوستر دیواری چقدر است؟

در این زمان شما حدودا می‌توانید با قیمت حدودا 50 هزار تومان یک پوستر یک متری خریداری  نمایید.

مرکز نقاشی ساختمان محمدیاری در قزوین آماده ارائه خدمات مربوط به کاغذ دیواری و پوستر در قزوین است. کافی است برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

برای دریافت راهنمایی در این زمینه می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید
 ۰۹۱۹۲۲۱۵۵۲۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *