کاغذدیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی چیست

هر چند وقت یکبار با تکنولوژی‌ها ، ابداعات و تجهیزات جدیدی مواجه می‌شویم که می‌توانند محیط زندگی یا کار ما را زیبا کنند. کاغذی دیواری‌ها یکی از ابداعاتی است که استفاده از آن قدمت زیادی دارد. اما این روزها با نوع جدیدی از آن روبرو هستیم که کاغذ دیواری سه بعدی نامیده می‌شوند. در این نوشته قصد داریم تا شما را با این نوع جدید آشنا کرده و ویژگی‌های آن را به صورت مختصر و مفید بر شمریم. پس تا انتهای این نوشته با این پست از نقاشی ساختمان محمدیاری همراه باشید.

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

کاغذدیواری سه بعدی (Three Dimensional Wallpaper) نوعی پوشش روی دیوار است که طرح‌های سه بعدی که بسیار به واقعیت نزدیک است را ایجاد می‌کند. نکته مهم که باید به آن توجه کنید این است که این نوع مانند کاغذ دیواری معمولی و به صورت رولی در دسترس است و با پوستر و سایر پوشش‌های دیوار تفاوت دارد. این نوع دارای طرح‌هایی است که حالت برجسته بودن را به خوبی نشان می‌دهند. برای مثال ماشینی که به سرعت در حال حرکت به سوی شماست و یا این که تصویر برجسته از طبیعتی آرامش بخش.

کاغذدیواری سه بعدی

انواع طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی

طرح‌های بسیار متفاوتی برای این نوع از کاغذدیواری وجود دارد . یکی از جالب ترین ها کاغذ دیواری سه بعدی سنتی است که با فرهنگ غنی ما عجین می‌شود. از انواع دیگر آن می‌توان نوع اداری ، کودکانه و خلاقانه را نام برد. روی برخی کاغذدیواری‌های سه بعدی اشعار فارسی با خط زیبای نستعلیق نوشته شده است و مناسب اتاق مطالعه ، کافه‌ها و کتابخانه‌ها است.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

این کاغذدیواری هم مانند انواع معمولی به صورت رولی فروخته می‌شود. تقریبا در تمام کشور می‌توانید از رولی حدود 40 هزار تومان آن را خریداری کنید. در واقع قیمت از 40 هزارتومان شروع می‌شود و بالا میرود. از مواردی که در قیمت تاثیر گذار است، می‌توان به طرح و نقش ، جنس ، قابلیت شست و شو ، مواد سازنده ، استحکام و مقاومت را نام برد.  البته یکی از نکاتی که حین خرید باید به آن دقت داشته باشید اندازه آن است. برخی از رول‌های کاغذ دیواری 5 متری ، برخی 7 متری ، برخی 10 متری و برخی دیگر نیز 15 متری هستند.

ممکن است برخی افراد سودجو هر طرح دارای اکلیل یا برجستگی را سه بعدی بنامند و آن را به شما بفروشند اما توجه داشته باشید که برجستگی به معنی سه بعدی بودن آن نیست.

مرکز محمدیاری یکی از قدیمی ترین مراکز نقاشی ساختمان در قزوین است که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر در تماس باشید.

 

برای دریافت راهنمایی در این زمینه می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید
 ۰۹۱۹۲۲۱۵۵۲۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *